Nakupovanie tovaru na našich internetových stránkach môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel.
Prevádzkovateľ
Dodávateľ
Jaroslav Hreščák - RETRA
Slnečná 263/15
044 31 Sokoľ
IČO: 10704060
IČ DPH: SK1020653832
Zapísaný: Okresný úrad Košice - okolie, číslo živnostenského registra: 806-2830
(Ďalej iba "dodávateľ")
Kontaktné údaje
Telefón: +421 907 414198, +421 905 326721
E-mail: info@gravirshop.sk
Číslo účtu pre bezhotovostné platby v EUR Slovenská republika :
2400770046/8330, FIO banka
IBAN: SK0783300000002400770046, BIC (SWIFT) : FIOZSKBAXXX
Číslo účtu pre bezhotovostné platby v CZK (České koruny) Slovenská republika :
2101250438/8330, FIO banka
IBAN: SK3483300000002101250438, BIC (SWIFT) : FIOZSKBAXXX
Číslo účtu pre bezhotovostné platby v CZK (České koruny) Česká republika (bezhotovostný prevod z českých bánk ako domáca platba) :
2101250438/2010, FIO banka
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna č. 3, 043 79 Košice 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 055/6220 781
fax - tel. č.: 055/6224 547
1. Všeobecné ustanovenia
1.1 Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len podmienky) sú v súlade so všeobecnými platnými právnymi predpismi SR a upravujú vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim Jaroslav Hreščák - RETRA, Slnečná 263/15, 044 31 Sokoľ, IČO: 10704060, (ďalej len dodávateľ), uzatvorené prostredníctvom elektronického obchodu www.andreah.sk a to vo veciach neupravených zákonom. Vzťahy medzi právnickými osobami sa riadia ustanoveniami obchodného zákonníka ( zák. č 513/1991 Zb. )
1.2 Kupujúcim sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá po vlastnej autorizácii odoslala elektronickú objednávku spracovanú systémom obchodu.
1.3 Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zozname objednaného tovaru z ponuky obchodu a celková cena objednávky, spracovana systémom obchodu a následné zaslaná poštovou službou na dodaciu adresu kupujúceho.
1.4 Všeobecné obchodné podmienky bližšie upravujú a upresňujú práva a povinnosti prevádzkovateľa a kupujúceho vo svojom aktuálnom znení a tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy.
2. Objednávka, uzatvorenie zmluvy a odstúpenie od zmluvy
2.1 Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitosti požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky.
2.2 Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh kúpno-predajnej zmluvy a sú považované za záväzné z obidvoch zúčastnených strán.
2.3 Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom. Na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
2.4 Prevádzkovateľ akceptuje návrh na zmluvu zo strany kupujúceho dodaním tovaru kupujúcemu.
2.5 Prevádzkovateľ je oprávnený v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) predovšetkým pri cene vyššej ako 50 EUR, žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.
2.6 V prípade objednania tovaru, ktorý je potrebné objednať, môže byť zákazníkovi učtovaná záloha po vzájomnej dohode. Vystavením zálohovej faktúry nevzniká kúpna zmluva. V tomto prípade pri stornovaní objednávky nebude zákazníkovi už zaplatená záloha vrátená.
2.7 Prevádzkovateľ pri cene objednávky vyššej ako 100 EUR, alebo pri špecifickej objednávke s vlastným textom alebo motívom požaduje od kupujúceho platbu vopred – uhradenie faktúry prevodným príkazom podľa platobných inštrukcií uvedených na faktúre, resp. priamym vkladom na účet predávajúceho, alebo v hotovosti v prevádzke prevádzkovateľa ak sa prevádzkovateľ a kupujúci nedohodnú príhodným spôsobom inak.
2.8 Ak je medzi prevádzkovateľom a kupujúcim uzatvorená dlhodobá rámcová písomná kúpna zmluva, elektronická objednávka sa v takomto prípade riadi touto zmluvou ak to podmienky elektronického obchodu dovoľujú.
2.9 Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 24 hodín od jej odoslania (po 24 hodinovej dobe prevádzkovateľ začne objednávku vybavovať). Kupujúci môže objednávku stornovať e-mailom na adrese info@gravirshop.sk , resp. telefonicky na číslach +421 907 414198, +421 905 326721 .
2.10 Predávajúci má právo zrušiť objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky a/alebo e-mailom. V prípade prevodu na bankový učet platba bude vrátená.
2.11 V prípade, že kupujúci už zaplatil za zrušenú objednávku na tovar časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka vrátená do 14 dní od zrušenia objednávky bezhotovostným prevodom na ním určený účet pokiaľ sa spolu nedohodneme inak.
2.12 K vlastnému uzavretiu kúpno-predajnej zmluvy dochádza prevzatím tovaru kupujúcim. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru v zmysle §7 zákona č. 102/2014 Z.z. V prípade odstúpenia od zmluvy, kupujúci musí doručiť tovar niektorou z prepravných spoločnosti a to na vlastné náklady a to na adresu Jaroslav Hreščák - RETRA, Slnečná 263/15, 044 31 Sokoľ , zakúpený tovar, ktorý musí byť v pôvodnom obale, kompletný a nepoškodený s originálným dokladom o kúpe. Nemôže niesť známky neprimeraného alebo nadmerného používania. Tovar musí byť vrátený so všetkým príslušenstvom a v pôvodnom obale.
2.13 V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný, používaný či poškodený, predávajúci môže vrátenú cenu znížiť o tomu odpovedajúci čiastku. Peniaze budú vrátené kupujúcemu spotrebiteľovi do 14 dní od účinnosti odstúpenia od zmluvy kupujúcim.
2.14 Právo odstúpiť od zmluvy sa nevzťahuje na kúpne zmluvy, ktorých predmetom je predaj tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť podľa §7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z..
2.15 Prevádzkovateľ sa zaväzuje prevziať tovar a vrátiť kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu alebo preddavok v zákonnej lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Prevádzkovateľ vráti kupujúcemu peniaze po vzájomnej dohode na kupujúcim písomne uvedený účet.
2.18 Zákazník si svoje právo na odstúpenie od zmluvy môže uplatniť do 14 dní odo dňa doručenia tovaru, písomne a to na adresu Jaroslav Hreščák - RETRA, Slnečná 263/15, 044 31 Sokoľ . Telefonicky a/alebo zaslaním krátkej textovej správy (SMS) právo na odstúpenie od zmluvy uplatniť nemožno. Zákazník je po zaslaní žiadosti povinný overiť si prijatie žiadosti.
Pre uplatnenie práva odstúpenia od zmlúvy môže spotrebiteľ použiť nasledovný dokument: formulár - Odstúpenie od zmluvy
3. Dodacie podmienky a termíny
3.1 Miestom plnenia zmluvy sa rozumie bydlisko (sídlo), alebo miesto podnikania kupujúceho uvedené v registračnom formulári obchodu, alebo vo formulári objednávky. Tovar bude dodaný prevádzkovateľom s využitím služieb tretích subjektov (Slovenskou poštou), alebo dodá tovar vlastnými prostriedkami, resp. na základe dohody s kupujúcim (možnosť výberu pri zadávaní objednávky) bude tovar pripravený u prevádzkovateľa, kde si ho kupujúci preberie do 7 dni po výzve od prevádzkovateľa obchodu.
3.2 Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním kupujúcemu, prípadne pošte, alebo prvému dopravcovi na prepravu ku kupujúcemu.
3.3 Vlastnícke právo na tovar prechádza na kupujúceho pod podmienkou zaplatenia kúpnej sumy v plnej výške.
3.4 Prevádzkovateľ dodá tovar kupujúcemu čo možno v najkratšej dobe (t.j. spravidla najneskôr do 2 pracovných dní, maximálne však 10 dní) po prijatí elektronickej objednávky. Doba pre dodanie tovaru môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia, po osobitnom dohodnutí obidvoch strán. Nedodanie tovaru do určeného termínu oprávňuje kupujúceho odstúpiť od zmluvy.
3.5 Tovar bude dodaný kupujúcemu v bežných obaloch, s výnimkou prípadov ak z povahy tovaru, alebo na základe dohody vyplývajú špeciálne požiadavky.
3.6 Dopravu zabezpečujeme prostredníctvom Slovenskej pošty a kuriérom Geis Parcel SK s r.o..
3.7 Predávajúci nie je povinný vrátiť zálohu poskytnutú na nákup tovaru, pokiaľ je objednaný tovar už na sklade, alebo v expedícii z nášho skladu.
Doby dodania:
- Slovenská pošta : doručenie od 2 do 3 pracovných dní od expedície. Balík si môžete vyzdvihnúť na príslušnej pobočke Slovenskej pošty.
- Geis Parcel SK s r.o. - kuriér: doručenie na adresu zákazníka od 1 do 2 pracovných dní od expedície.
3.8 Cena za dopravu:
- je minimálne 2,50 EUR s DPH v prípade spôsobu doručenia Slovenskou poštou v rámci Slovenskej republiky, dobierkový poplatok je 1,50 EUR s DPH. Doprava je bezplatná v prípade, že objednávka presiahne sumu 100,00 EUR s DPH. V cene poštovného je zahrnuté aj balné. Ak objednávka nepresiahne sumu 10,00 EUR, bude účtovaný poplatok za poštovné a balné zvýšený o 3,00 EUR.
- je minimálne 8 EUR s DPH v prípade spôsobu doručenia kuriérom Geis Parcel SK s r.o. v rámci Českej republiky, platba na dobierku nie je možná. Doprava je bezplatná v prípade, že objednávka presiahne sumu 100,00 EUR s DPH. V cene poštovného je zahrnuté aj balné. Ak objednávka nepresiahne sumu 10,00 EUR, bude účtovaný poplatok za poštovné a balné zvýšený o 3,00 EUR.
- pri objednávkach, ktoré je nutné doručiť mimo územia Slovenskej a Českej republiky, je účtované poštovné podľa taríf Geis Parcel SK s r.o. bez ohľadu na sumu objednávky.
4. Kúpna cena a možnosti platby
4.1 Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.
4.2 Kúpna cena je splatná najneskôr pri prevzatí tovaru (na dobierku, od kuriéra ) prípadne v termíne uvedenom na zálohovej faktúre, alebo pri zaslaní objednávky.
4.3 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo požadovať od kupujúceho platbu vopred (nastavením systému obchodu), predovšetkým pri takých objednávkach ako je uvedené v čl. 2 ods. 7 týchto pravidiel.
4.4 V prípade odmietnutia zaplatiť objednávku vopred, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.
4.5 Kupujúci si môže zvoliť jeden z nasledujúcich spôsobov úhrady kúpnej ceny:
• dobierkou v hotovosti pri prevzatí tovaru od kuriéra, resp. slovenskej pošty
• prevodom na bankový účet prevádzkovateľa
• platba v hotovosti v prevádzke prevádzkovateľa
5. Záruka, reklamácie, doklady
5.1 Prevádzkovateľ spolu s tovarom dodá kupujúcemu všetky náležité doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú, to znamená: Faktúru - daňový doklad, ktorý je zároveň dodací (záručný) list prevádzkovateľa.
5.2 Prevádzkovateľ poskytuje na dodaný tovar záruku 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
5.3 Prevádzkovateľ zodpovedá za závady, ktoré sa na predanom tovare prejavia v záručnej dobe spôsobené závadou materiálu, funkčnou chybou, alebo závady spôsobené pri výrobe, montáži.
5.4 Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené neodbornou obsluhou, neprimeraným zaobchádzaním, použitím čí inštaláciou, ktorá je v rozpore s užívateľskou príručkou, alebo na závady spôsobené nadmerným mechanickým opotrebením. Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.
5.5 Záruka zaniká v prípade neoprávneného zásahu do tovaru osobou, ktorá k vykonaniu zásahu nebola výslovne prevádzkovateľom, alebo výrobcom tovaru zmocnená alebo zmocnena osoba, ktorá daný tovar servisuje.
5.6 Vybavené reklamácie budú kupujúcemu zasielané Slovenskou poštou alebo budú uschované.
5.7 Pri preprave Slovenskou poštou, alebo kuriérom Geis Parcel SK s r.o. je kupujúci povinný v prípade, že mu bola doručená poškodená zásielka, oznámiť tuto skutočnosť a to najneskôr do 24 hodín od prevzatia predmetnej zásielky.
6. Záverečné ustanovenia
6.1 Obchodné podmienky sú platné a účinné od 30.10.2014 a rušia predchádzajúce znenia VOP na internetovej stránke predávajúceho.
6.2 Obchodné podmienky platia v tom rozsahu a znení, v ktorom sú uvedené na internetovej stránke predávajúceho v deň odoslania objednávky kupujúcim.
6.3 Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný uviesť predávajúcemu svoje meno, priezvisko, adresu dodania, PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu. Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou alebo živnostníkom je povinný oznámiť predávajúcemu svoje obchodné meno, fakturačnú adresu, IČO, DIČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
6.4 Objednávku tovaru je možné uskutočniť aj bez registrácie, pričom zadané údaje budú uchované iba jednorázovo pre uskutočnenie konkrétnej objednávky tovaru. Zadané údaje môže kupujúci skontrolovať v doručenej potvrdzujúcej mailovej správe s uvedeným online odkazom na objednávku. Zmenu alebo korekciu údajov v objednávke alebo registrácií je možné vykonať telefonicky alebo mailom.
6.5 Kupujúci svojou registráciou alebo objednákou aj bez registrácie v našom e-shope súhlasí so spracovaním uvedených osobných údajov pre potrebu realizácie objednávky a zákonom stanovených lehôt pre archiváciu údajov v súlade s požiadavkami zákona o ochrane osobných údajov podľa § 15 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Predávajúci prehlasuje a zaväzuje sa, že zverené osobné údaje nebude bez súhlasu majiteľa týchto údajov poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné údaje ku komerčnej ponuke nesúvisiacej s propagáciou internetového obchodu. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na požiadanie zákazníka kedykoľvek jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy.